14 aug. 2011

Ni har retat upp fel tjej...

Shit vilka nötter jag har tillåtit att vara en del av mitt liv, men nu är de slut på de minsann!

Dom kommer inte komma undan med det dom har gjort mot mig, det är helt klart. Jag ska göra allt i min makt för att dom ska ställas tillsvars för allt skit dom har gjort mot mig om det så är det sista jag gör. För nu är jag sjukt förbannad!!

Det är tur att jag har mina underbara vänner och viss del av min underbara familj, utan dom skulle ja inte klara av det jag dagligen går igenom. Ni ger mig styrka att kämpa vidare och ni får mig att tro på mig själv när mitt självförtroende inte är som det ska. För det är jag evigt tacksam!

Jaha, om en vecka fyller jag då 25 år.. Haha de e helt sanslöst va tiden går fort. Inte okej! Hoppas de blir en bra dag utan att nån kommer och förstör.

Nu ska ja kolla på True Blood med tina =)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar