14 aug. 2011

Åh...

Ibland måste jag lära mig att hålla tyst vid vissa tillfällen.. Tänk först, prata sen!!

aja, som ja hade förväntat mig så har ja väldans svårt att koppla av idag. Sömn är det nog inte på tal om för mig i natt. Har för mycket känslor i mig just nu för att kunna somna. Så imorgon kommer de vara lätt att reta upp mig till max så ja hoppas innerligt att folk som irriterar mig inte kliver på fel tå imorgon för då kan de bli ett utbrott delux!

Hade tänkt ta mig ner till arbetsförmedlingen imorgon då jag snart är färdig utbildad så de är nog lika bra att göra de så fort som möjligt så jag har nån chans att få ett jobb. Jag kan säga som så att jag inte bara kommer söka i Västerås då jag är ganska trött på folket i denna stad. Min dröm är att flytta utomlands men troligen så blir jag kvar i Sverige ett tag till i varje fall. Den som lever får se helt enkelt.

Nåväl, ska kolla klart på reprisen av Ghost Hunters nu sen ska ja försöka tvångssova lite.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar