1 nov. 2011

Flygrädd!?

Är sjukt nojig inför flygresan nästa torsdag, tur att första turen bara går till Tyskland så ja får prova på en "snabbis" innan långturen på fredagen. Slutar väl med att jag sitter fastklistrad på min kära far och ser mitt liv passera i revy framför ögonen. Men ändå längtar jag som bara den. Fatta, nästa vecka är jag i Brasilien!!!!

Annars rullar livet på som vanligt. Pluggar, driver Danne till vansinne och alla andra också för den delen ;) Dock så har jag en dålig dag idag och har enbart vart uppe ur sängen för att kissa och hämta vatten. Har inte haft nån matlust idag heller. Hör snyggingens röst i huvudet hela tiden " Du måste äta!!" hehe Men de blir så när jag har såna här dagar, de sista ja tänker på är att äta.

En sak är jag riktigt rädd för, va kommer en viss person göra när denne får reda på va jag har gjort. Men de är inte mer än rätt men är fortfarande lite nervös.

Ska fortsätta plugga lite nu så jag får de gjort.

1 kommentar: