23 okt. 2011

BIO!

Ikväll blire bio med snyggingen och kanske Tina om hon hittar barnvakt!! Hoppas de för det vore jätte kul om hon kunde följa med :) Det blir Paranormal Activity 3, ja hade helt missat att det skulle komma en trea i den serien så gissa om jag vart glad när jag såg de :) Sen har jag och snyggingen planerat in massa fler biobesök då det kommer några filmer jag gärna vill se på bio :)

Idag är det bara 18 dagar kvar till jag åker till Brasilien, har fortfarande inte fattat att ja äntligen ska få komma iväg! Ska bli så sjukt skönt och underbart! Kommer dock sakna min snygging men de är smällar man får ta helt enkelt ;) Sen är det inte långt kvar tills jag ska på Rammstein ! Fast närmast nu så ska jag åka till Jenny på torsdag och ha de mys och sen på lördag blir det spökvandring i gamla stan :) Snacka om att jag har mycket kul att se fram emot just nu !

Nää ska sätta mig i soffan men snyggingen och spöa honom i lite NHL 12 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar