11 sep. 2011

True Blood...

Igår va de en tvättdag.. Men undertiden jag och Tina tvätta så lyckades vi plöja igenom hela säsong 1 av True Blood. Vi har nämligen bestämt oss för att börja om och kolla på alla säsonger va detta underbara program.

På eftermiddagen ringde min kära far och fråga om jag va hungrig, att han äns frågar den fråga alla vet ju att jag alltid är hungrig ;) Då fråga han om jag ville följa med han och Sarah till pizza hut så vi begav oss dit. Efter maten när han hade kört hem mig igen och jag skulle gå ur bilen så slängde han sin väska med sin systemkamera i mitt knä. Frågade va jag skulle göra med den och så säger han att jag får den, bara sådär. Han sa att jag förmodligen har bättre användning av den. Gissa om jag vart överlycklig då jag alltid har velat haft en. Är fortfarande lite chockad av det men fortfarande lika glad. En resa till Brasilien och en systemkamera under loppet av tre månader de är inte illa pinkat, har nog världens bästa pappa :)


Idag blir det en slappdag som hette duga, de är ju ändå söndag ;) Blir lite mer True Blood och sen ikväll ska jag följa med min lillasyster till Eskilstuna och kolla på Race.

Nu ska vi börja vårat True Blood maraton =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar