11 sep. 2011

Söndag...

Va ganska seg startad idag. Men slog rekord i duschning ivarje fall =) 13 min från att ja sa att jag bara skulle ta en snabbdusch och sen va ja ute för att möta upp Erik! De är en bedrift =)

Åkte till Eskilstuna med min kära lillasyster och hennes pojkvän idag, lite bitter över att ja betala 50 spänn för att se några försöka torka upp banan. Men men ja fick ivarje fall lite tid med sis =) Å dom anställda på Donken i Eskilstuna ska vi inte prata om, ujuj, jag nästan sprack av irritation. IQ nivån är fan inte hög i ett kök på donken.

Annars idag har jag försökt sortera lite känslor och sådant. Vissa människor blir jag bara inte klok på. Så booooort med er! Ni är inte värda min energi eller tid!

Imorn kommer det att ske en förändring och jag vet inte hur det kommer sluta men jag hoppas på det bästa för jag orkar inte med mer skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar