7 sep. 2011

tredje gången gillt då....

Jävlar va irriterad jag är just nu på bloggen.. TVÅ gånger har mitt inlägg försvunnit, inte okej!

Idag har jag fått mycket gjort minsann, är klar med två ämnen nu ! Mitt mål är att vara klar med alla ämnen innan jag åker till Brasilien i november. Så det är bara att kämpa på :)

Sen har jag och tina storstädat här hemma. Tror de är nått fel på mig då jag har fått världens städnojja! Måste ha slagit i huvudet eller något sånt. Aja bara göra det bästa av situationen och försöka att inte städa ihjäl sig ;)

Sen har vi de där sjuka som har hänt i Ryssland idag, hur i hela friden får nått sådant hända ? Blir mörkrädd när man läser att dom skulle skrota det tre dagar senare. Aja, helt sjukt är de.

Skrev mycket längre dom två andra gångerna men nu orkar ja inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar