6 sep. 2011

Jahaja..

Ja men såatte här var de livat som vanligt. De här med en blogg kanske inte riktigt är min grej ändå.

Den senaste tiden har jag inte gjort annat än att fixat och trixat för att få ordning på all skit igen. Börjar bli måttligt trött på att de alltid ska dyka upp något nytt så fort jag får lite andrum efter det sista problemet ja löst. Visst, livet är ingen dans på rosor med det här börjar bli skrattretande. Sak samma jag fixar de men visst, vissa dagar känner jag en liten bitterhet.

I helgen va jag i Stockholm och hälsa på Jenny, helt sjukt kul va de =) Lite roligt det där faktiskt, det va första gången vi träffades i verkligheten efter att ha pratat på nätet i två år. Vi träffades på FB genom en gemensam vän som vi båda spelade poker med. Efter några dagar började vi snacka själva på msn och de klicka direkt, va som om vi hade känt varandra jätte länge. Träffat killar som jag har träffat genom nätet har jag gjort förr men att träffa en vän va något nytt. Dit kommer jag åka fler gånger =)

Skolan rullar på som vanligt och jag har fått flytta fram praktiken då den krocka med resan till brasilien så om tre veckor får jag gå ut på min sista praktik. Ska bli riktigt roligt att få komma ut och förhoppningsvis hamnar jag på nått ställe som kan ge mig den erfarenheten jag är ute efter.

Snart börjar hockeyn på riktigt igen, som jag har sett fram emot de =) Skönt att ha något att gå till och bara vara och få tänka på annat. Ett litet break i vardagen lixom =)

För att fördriva tiden i mellan åt så har Johanna fått mig att bli besatt av WordFeud. Haha trodde jag va smart men sen börja ja spela det och känner att jag kanske inte har alla hästar hemma ändå.

Nää nu har ICA ettan öppnat så nu ska ja springa dit och köpa snus =)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar