15 sep. 2011

Jag blir snart galen!

Min kropp orkar inte mer nu, allt ja vill är att få sova! Och då menar jag att sova utan att drömma helt sjuka drömma som gör att man inte får vakna helt utvilad.

En positiv sak idag va att de kom ett nytt avsnitt av Ghost Hunters :) Riktigt grymt avsnitt va de också, dom hitta en sak som gav mig lite rysningar i ryggen! Me love it! Kom på den briljanta idé idag också eftersom det är svårt att få tag på TAPS grejer här i Sverige så bad jag en vän som åker till USA i november kolla efter det åt mig och eftersom han är så snäll så skulle han göra de :) Men ja är fortfarande lite butter på honom då han ska kolla flera NHL matcher där helt utan mig vilken inte är OKEJ nånstans! :P Fast åt andra sidan så ligger jag på en strand i Brasilien med en kall öl i handen medans han är där borta !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar