17 aug. 2011

Tror jag är sjuk....

Efter att ha pluggat klart så fick jag ett infall av att städa, de händer väl sisådär en gång per halvår ;) Så nu äre fint hemma hos Tina eller jag har disken kvar men orkade inte ta den på engång, ja menar nån måtta får det ju vara!

Sov inte helt okej i natt, vakna flera gånger av mardrömmar. Va länge sen jag hade så många elak drömmar på en och samma natt. Så är ganska trött i huvudet idag. Hoppas på bättre sömn i natt.

Har insett att när jag har dåliga dagar så försöker jag dra till mig uppmärksamhet på alla sett jag kan komma på. Behöver nog bekräftelse efter bekräftelse då, inte okej enligt mig. Jag trodde jag va bättre än så. Det känns jobbigt att behöva erkänna det faktiskt men nu vet jag det och kan börja jobba bort det. Det finns fortfarande sidor av mig som drar fram mitt gamla beteende och det ber jag om ursäkt för. Måste lära mig att hantera det på ett bättre sett som inte går ut över andra.
Usch, nu vart de jobbigt igen.. Ger mig på disken ist nu..

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar