16 aug. 2011

Förbannade rygg....

Shit va min rygg har bråkat med mig inatt. Den som har varit så snäll ett tag nu men i natt så gjorde den sig hörd igen.

Idag ska jag till Sarah och få mitt kära hår fixat för engångsskull, de ska bli nice! Ja menar, jag kan ju inte gå runt och se ut som fågelskrämaren i trollkarlen från Oz. Har iofs samma färg i huvudet som honom men det ska också fixas idag. Eller jag hoppas det men de beror på om mitt hår vill blekas ordentligt idag. Har börjat få tillbaka lusten att ha rött hår igen men nångång måste jag ju bestämma mig för en färg så det får fortsätta att vara blont ett tag till. Eller ja, bli blont för nu vet jag inte riktigt va det är för färg jag har ;) Får se hur detta slutar kanske rent av blir av med allt hår :O Aja, de finns ju peruker man kan köpa ;)

Inatt när jag inte kunde sova så fyllde jag på mitt musikförråd lite :) Så nu har min Ipod fått lite nytt i sig så nu kan det börjas promeneras igen. Eller ivarje fall fram och tillbaka till soffan när ja vaknat ;) Nä men har min rygg börjat bråka igen så äre bara att sätta igång med träningen igen så ja slipper äta smärtstillande. Har börjat fundera på att börja dansa igen, dock inte tävla och så men bara för att det är så förbannat kul. Har saknat att dansa varje dag sen jag va tvungen att sluta och de blir ju inte bättre av att ett av mina favorit program är so you think you can dance ;) Ska kolla upp vilka kurser som finns och vilka dagar som dom är på sen får vi se hur jag gör. Annars hade ja tänkt kickboxning eller nått sånt.

Jag tänker för jävla mycket, kanske dax att göra nått åt saken också ;) Kan ju börja med att ta mig ner i tvättstugan och hänga tvätten ;)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar